Jo en general
Holaa! Peso 1'65 i peso 56 o aixi ja se que podria estar una mica mes prima pero no se que mes fer desport ja faig ball volei i algunes vegades natacio. Depen del dia em veig prima i altres mes grassoneta i el meu complexe mes gran son les meues cuixes son mol amples per culpa de la professora de ballet antiga la nova ma dit que amb el temps sem aprimaran porto un any i no veig resultat ja se que costa perp a mi magradaria poder aprimarles mes rapit algun consell?
Mersiii
Sara Bujalance

Hola massaneta! El teu pes està molt bé, NO necessites aprimar res! Ni de cuixes ni de res! L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes, com el que ja tens, és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment, com ja fas. Passa del que et va dir la professora de ballet, t'ho devia dir perquè no veu bé i necessita ulleres, o potser no té gaire idea de com és el cos humà, perquè amb el teu pes és impossible que les teves cuixes siguin amples, així que oblida el que et va dir perquè no té raó. A més, estàs creixent, el teu cos encara no ha pres la forma "definitiva", dóna-li temps per créixer. I molt important, digues-li als teus pares els comentaris que et va fer l'antiga professora de ball, ells t'ajudaran a sentir-te millor. Molts petons!!