njbshjldvfgsdhjl
Hola Adolescents, a mi cada 2x3 els meus pares mestan prenent el mòbil sense cap raó, i no se si Viure o morir. I avui els he amananassat amb un "Kuter" a les venes dienlis que si no em tornaven el mòbil em tallaria les venes hi ha funcionat. Ara noo se si sempre que em prenguin el mòbil tinc que amanesar-los o una altre cosa!!!
Gràcies!!
PD: Espero resposta haviat!!!
InterPersonal

Entenc que sigui injust que ells et prenguin el mòvil sovint sense cap raó, però la solució de fer aquesta amenaça queda lluny de ser la més adequada. A part de que els teus pares deuen estar patint molt per la teva reacció, principalment tu mateix has de plantejar-te si et surt a compte o no viure amb la necessitat que expliques pel mòvil, fins al punt que et porta a aquestes solucions tan extremes. Una altra opció, doncs, és poder parlar amb els teus pares i explicar-los-hi que no entens perquè et prenen tan sovint el mòvil sense raó i intentar establir un pacte amb ells sobre quan toca o no toca tenir el mòvil. Abans , però, tocarà demanar disculpes als pares per haver reaccionat així davant seu. Et proposaria , també que observis tu mateix si el mòvil t'intertereix en les responsabilitats i coses a fer del dia a dia (fer deures, sopar amb família, etc). Si és així, és que tu mateix també t'hauries de començar a posar límits. Gràcies per la confiança en la teva consulta. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga