estic gorda i per aixo hem sento sola....
Hola!El meu dubte es
Que puc fer per senitrme mes bé amb mi mateixa i el meu cos??Esque crec que per aixo els nois hem rexasen mes....
REESPONEUME LO AVANS POSSIBLE I GRÀCIES
Elena Crespi

Hola anonima!
Doncs pots fer diverses coses:
-Intentar buscar aquelles coses que sí que t'agraden de tu: física i psicològicament. I has de pensar que les tens i no oblidar-les.
-Si tens alguns quilos de més no vol dir que no siguis bonica... però si tu no t'hi vols veure no trobaràs allò fantàstic que hi ha en tu
-Si realment creus que necessites aprimar-te, busca ajuda d'una nutricionista, parla amb la Sara Bujalance del consultori d'alimentació
I quan tu et comencis a sentir una mica millor i a voler valorar-te una mica més... els altres també ho veuran!
PErò primer ho has de buscar i trobar tu mateixa!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat