feta pols. Urgent
Hola, tinc 15 anys i tinc novio i l'estimo molt. El problema esque fa un mes que s'envà anar a Canàries de vacances, bé el problema esque al estar separats s'ens va perdre la "chispa". Vaig quedar amb un amic de fa temps i inconscient ment li vaig fer la banya. I fa uns mesos m'agradava un noi que em tornat a quedar i m'ha començat a agradar i no el paro de fer abraçades. El problema de tot aixo esque me donat conta de tot el que fet i estic feta pols. Ja quasi no menjo, tinc poques ganes de sortir amb les amigues, ploro cada nit. Nose que fer. Em podries ajudar a com supera ro? o que he de fer? Li dic? el problema esque si li dic tinc por a perd-el. Espero que m'ajudis. Gracies un petó.
Elena Crespi

Hola Gin!
Em sap molt de greu que estiguis vivint una situació així.
El que primer hauries de fer, abans de prendre cpa decisió de si li dius o no o de què fas és aclarir una mica el que sents.
Has de valorar quin és el motiu que ha fet que vagis amb un altre noi. Que et puguin agradar o excitar d'altres nois és completament normal. quan ens enamorem no ens quedem cegues i podem sentir coses per d'altra gent però l'important és valorar realment què volem i què fem.
Que et sentis atreta per algú altre (cosa completament normal) no vol dir que t'hi hagis d'enrotllar.
Per tant, ara has de valorar si realment t'estimes a la teva parella i escollir si vas cap a un costat o cap a un altre...
Llavors tu mateixa veuràs si li has de dir o no. Depèn de com d'important sigui per tu comentar-li...
Una abraçada i ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat