tinc un cacao al cap
Hola!
tinc un problema, aquest any al insti em va tocar amb un noi a classe. Durant el curs hi ha hagut bon rollo pero res mes, pero als ultims dies de classe vam començar a parlar pel whats app fins molt tard, ens ho explicavem tot i parlavem a totes hores, pero el que pasa es que quan sortim a pasar la tarda no tenim molt tema de conversa ja que els dos som bastant timids.
jo em pensava que nomes erem amics,pero començo a sentir coses mes fortes per ell, i no se que fer, perque a ell li agrada una altra noia.
Contesteu porfa
Adeu!!!
InterPersonal

Hola mariia18,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal, gràcies per escriure'ns.
Això que expliques dels temes de conversa, no t'has plantejat que és degut a la vergonya de tots dos? perquè si per whatsapp sí que parleu... voldrà dir que sí que teniu coses a dir-vos!
Abans de dir res, assegura't de si t'agrada o no aquest noi. A vegades confonem l'amistat amb l'amor. Centra't en tu, esbrina si t'agrada i si és que sí, llavors ja passarem a l'acció.
Si realment t'agrada, hauràs d'observar quin és el seu comportament. Si et fa miradetes, si es posa vermell o nerviós quan el mires, si et burxa una miqueta... Si veus que ell et segueix el joc, potser podràs plantejar-te de dir-li el que sents. Si pel contrari ell no te'l segueix... és molt possible que ja t'estigui enviant la seva resposta.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat