enamorada
Hola,
volia consultar ajuda perquè fa poc m'he enamorat d'un noi tres anys més petit que jo i tot i que no ha passat res, no m'atreveixo a dir-li per la diferencia d'edat... no sé que he de fer, ell m'ha ajudat molt en moltes coses i ens portem molt bé però em fa cosa, necessito consell per guiar-me, em fa por que ell no vulgui perquè sóc més gran o que s'intimidi.. help!
InterPersonal

Hola Bruna,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs només tens dues opcions: dir-li o no dir-li.
Entenc que et faci por per l'edat, però pensa fins a quin punt té importància per tu o és només un prejudici? Si tu t'has enamorat d'ell, serà perquè tu no has notat aquesta diferència, oi? Doncs si vols saber si ell la nota o no, l'hi hauràs de preguntar!
Si et fa por, l'altra opció és no dir res i continuar convivint amb ell.
Has d'assumir que totes dues opcions tenen el seu risc. Tria quin és el que vol córrer. Valora les opcions i les conseqüències. En cap de les dues situacions, la relació continuarà com fins ara.
Una petit truc per decidir és: quina de les dues opcions pot arribar a fer-me més feliç?
Molts ànims!!
www.consultajove.cat