nois nois...
Hola! Tinc 16 anys i em costa molt que m'agradi un noi, sí que m'hi fixo en ells i tal, pero sempre els trobo coses que em fan tirar cap enrere. Vaig tenir un "noviete" fa uns anys això sí. Ara m'he fixat en un noi amb el que no ens paravem de mirar i tal fa 4 dies aprox. El meu poble és molt petit i sé qui es, perquè una amiga meva el coneix, però sembla com si la meva amiga no posés esperances en mi i això em fa sentir molt malament! Perquè a més m'ha parlat dels seus anteriors amors i diu que es rumorejava que fa temps semblava que tingués algo amb una nena de 18 i tal, cosa que tampoc m'importa, pero la meva amiga va començar a dir que era molt petita per a ell aquesta de 18... i jo que llavors? com si fos en plan un amor platònic.
A més, fa dies que no el veig pel poble i tinc por de no veure'l abans de començar les clases el 15... Ell té 24 per cert. I quan comenci els estudis estaré a saco i tinc por de no tenir temps per l'amor..
A més, si no el torno a veure en poc passaré de pàgina inconscientment, sempre em passa, i es que no sé si és perquè no em molen suficient o perquè no tinc temps ni energia com per lluitar i intentar aconseguir l'amor.
Gracies
InterPersonal

Hola Nenene,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ui, ui, ui.... quantes coses que es barregen aquí!
A veure, primer de tot, no passa res si et costa que t'agradi un noi, és possible que siguis exigent i això és molt bo! perquè t'evita enamorar-te del primer que passa! Per tant, d'aquest problema, ja te'n pots oblidar ;)
Pel què fa a aquest noi que dius que t'agrada.... realment t'agrada? pensa i rumia-ho bé. Potser primer hauries d'intentar conèixer-lo una mica més per saber si t'agrada, si respon a les teves expectatives d'un noi o no. Prova d'agregar-lo al facebook i a través d'allà podràs conèixer una miqueta més els seus gustos i començar a parlar amb ell.
Pel que expliques, entenc que no li has dit a la teva amiga que possiblement t'agradava. Llavors, no podem saber quines intencions tenia quan et parlava de les seves relacions. De totes maneres et diré que, si a tu t'agrada, no et centris en les relacions prèvies que ha tingut.
Finalment, el tema de l'edat... no sabem si per ell pot arribar a ser un problema o no. Prova de conèixer-vos i ja s'anirà veient, no trobes? Si ell et veu massa petita, ja t'ho farà saber. I si tens sort i li agrades... doncs endavant!
Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
www.consultajove.cat