relació
Bona tarda,
Tinc 20 anys i aquest agost he acabat la relació que tenia amb una noia des de feia 1 any i dos mesos. Algun truc per tornar a enganxar-me a la vida? Algun consell per ajudar-me a superar-ho una mica més ràpid?
No la trobo massa a faltar però ara mateix noto encara una mica el buit.
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola Djongh,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Una ruptura no sempre és fàcil de portar. Jo et recomano que vagis a poc a poc. Et centris en tu i en el que sents. No vulguis córrer massa perquè tard o d'hora et sortirà el dolor. És normal que notis un buit, has compartit l'últim any de la teva vida amb aquesta persona!
Per anar-ho portant, jo et diria que dediquessis alguna estona a la setmana a pensar en la pèrdua. Guarda't un moment per reflexionar sobre com estàs i com et sents. Si necessites plorar, fes-ho! És la millor manera de refer-te.
Per altra banda, intenta tornar a connectar amb els teus amics i la teva família. Fes coses que abans solien agradar-te, passa estones amb els amics, disfruta de la teva família... És un moment en què ens hem de sentir acompanyats i ja veuràs com a poc a poc tornaràs a disfrutar de la vida.
El truc és no lluitar contra el dolor o la buidor, sinó acceptar que ara et sents així i deixar-ho passar.
Una abraçada
www.consultajove.cat