Noi, sisplau ajuda!!!
Hola, primer de tot gracies per escoltarme el meu problema.
Soc una nena de 13 anys i magrada un nen de 15 anys. No he parlat mai amb ell i fa 1 any me o menys que magrada. Ens veurem al cole i a basqet entenarem 3 quarts dora junts pero ens mirem i nose giro la vista.....
Soc molt tímida.....
L'altre dia jo estave entranant i ell amb el seu equi estaven corrent pel voltant de la pista i quan passave pel meu costat nose ens feiem un miradeta jo crec que li agrado.
com puc saver si li agrado sense dirli res ja e dit que soc molt molt vergnyosa pero hi ha de ver una manera de saver si li agrado per la mirada la boca o algo sisplau ajuda!!!
gracies <3 <3
InterPersonal

Hola Yeiiiii,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs la millor manera de saber si li agrades o no és preguntar-li! De totes maneres fixa't en si et mira, si t'aguanta la mirada, si es posa nerviós quan el mires... juga una miqueta i observa'l, a veure com reacciona. També pots intentar agregar-lo al facebook i començar a parlar per allà si et fa sentir més còmode, tot i que el cara a cara és la millor manera de veure si li agrades o no.
Així que t'hauràs de menjar la vergonya i fixar-te en les coses que fa! Ja veuràs que és un moment molt divertit. Disfruta'l!
Una abraçada
www.consultajove.cat