Ens van presentar i...
Una amiga meva va portar el seu millor amic al meu poble i me'l va presentar. Des del moment ja vaig notar que era molt especial. Quan va marxar del poble parlavem cada dia, i li vaig dir el que sentia per a ell i em va dir que ell sentia el mateix per a mi.
Viu molt aprop de casa meva, i em quedat ell, la que me'l va presentar i jo.
Li hauria d'explicar a la meva amiga?
InterPersonal

Hola Pulseres amut!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Jo no puc dir-te si li dius o no a la teva amiga. En primer lloc, la teva intimitat és teva i tu decideixes amb qui compartir-la. Per altra banda, que una amiga teva conegui quina és la teva situació sentimental pot fer que t'ajudi en certs moments. Amb això vull dir-te que possiblement ella t'ajudi a l'hora de facilitar que us aproximeu tu i el noi que t'agrada.
Tu tens la decisió. No passarà res si li dius i tampoc si no li dius. Cadascú tria el moment i la persona a la que vol confiar part de la seva intimitat.
Una abraçada
www.consultajove.cat