Indecisa
Hooola guapa. Primer de tot moltes gràcies per llegir totes les consultes i ajudar als adolescents que ho necessitem.
Mira doncs sóc una noia de 14 anys, i aquest estiu mateix m'he fet d'una colla del poble de mamare perquè una de les noies que hi està és MOOOLT amiga meva, MOLT, i en aquella colla hi han els seus millors amics.
Bueno total, que els vaig conéixer, i me'n vaig enamorar molt d'un dels amics, MOLT, i ell estava molt interessat per mi els primers dies que ens vam coneixer (que si em volia veure, que li expliqués coses sobre mi, estava atent quan estava amb ell...) I vam quedar uns 3-4 dies que em sortit pel poble, pq hi han hagut moltes festes... Fins i toooot m'ha acariciat el cabell...
Doncs ara ja ha passat un mes des de que va passar tot això, i pel wats no m'obra mai, tot i que fa servir el de samare i no el pot tindre gaire... No sé que pensar:( Tot i que em va dir que haviem de quedar tot abans de que acabés l'estiu.
Que n'opines? Gràcies!!<3
InterPersonal

Hola Danceordie?
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Moltes gràcies pel teu agraïment, la veritat és que ens agrada molt saber que us ajudem i que el consultori us fa servei.
Pel que fa a aquest noi... a vegades les sensacions es magnifiquen durant un espai de temps concret, o en un lloc, sobretot a les vacances. I quan es torna al dia a dia, les coses es col·loquen.
Jo no puc dir-te exactament què li passa pel cap a aquest noi. Prova d'obrir-lo un parell de vegades. Potser ha tingut problemes per escriure't, però si ell continua sense mostrar interès.... doncs potser hauràs de tancar aquesta història, arxivar-la com una "aventura d'estiu" i passar pàgina.
Una abraçada i molts ànims!!
www.consultajove.cat