Més gran que jo ...
Hola ! :)
Tinc un cacao bastant gran al cap... fa mij any llarg que vaig coneixer un noi , ell te 20 i desde fa uns 3 o 4 mesos estic enamorada d'ell.Ens portem super bé i cuan estem junts la diferencia d'edat no es nota en absolut perque tinc bastanta maduresa, sempre tontejem pero de moment no ens hem liat ni res. La seva millor amiga i una de les meves també te 20 i es de plena confiança , li vaig explicar i m'esta ajudan bastant perque li va treure el nostre tema fa poc i ell va dir-li que li agradava , que s'ho pasa molt be amb mi i que ara m'esta intentant coneixer com a "noia" , no com amiga pero que li frena bastant l'edat. Desde que la seva amiga va parlar amb ell tot el dia m'esta ensenyant conversacions amb lios seus ... Moltes amigues meves em diuen que parli amb ell i moltres altres em diuen que m'esperia que ell em digu algo que faig? 4 anys de diferencia son tants? Li trec jo el tema ? I si jo vull algo serio com se que ell tambe ho vol?
Motisimes gracies , un petó.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació jo et recomano que pots intentar parlar directament amb ell. Tenint clar que la seva resposta pot ser positiva o negativa, ja que la edat és el que el fa dubtar. Si estàs preparada doncs per acceptar un si o un no, fes-ho.
Però si no estàs preparada i no et fies de els seves aproximacions i d'aquest canvi que ha fet des de que la seva amiga hi va parlar, jo et diría que et centris amb tu mateixa i passis uns dies distanciada del tema. T'ho dic perquè aquesta estratègia pot funcionar molt per a què vegis què passa i quin és el seu interès real.
Els nois quan s'enamoren, s'enamoren molt i si els hi interessa són clars mostrant els seus sentiments.
Si no et fies de les seves aproximacions, potser és que l'edat per ell si que és important. Si e´s així, sap molt de greu, però evidentment, encara que ens faci mal cal respectar els decisions dels altres, i me´s amb temes d'amor. No podem convençer a ningú de que estigui amb nosaltres.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat