millor amic i ex
hola, espero que em pogueu donar un bon consell sisplau, hi ha dos coses que em preucupen bastant.
1- Fa poc ho vaig deixar amb el que abans era el meu novio, i estic encara molt enamorada i no se com puc treuremal del cap.
2-tinc un millor amic, que fa poc va tallar amb la novia i ara no es desenganxa de mi, en part magrada perque qui no vol un millor amic carinyos? pero per altre banda tinc por de que vulgui anar mes ellà
li hauria de dir algo o comentar-li al respecte??
InterPersonal

Hola mmmrf4! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d0Interpersonal. Doncs entenc que encara et sentis enamorada del teu ex. És natural. A vegades s'acaba una relaicó i encara estem enamorats. El que funcioan en aquests cassos és que tu facis la teva (els teus plans, et muntis els teus hobbies, estones sola...) i no estiguis centrada en ell ( mirar face, watts, etc).
Si fas això amb el dia a dia veuràs que li vas prestant menys atenció i et sents més lliure i més feliç.
Per altra banda, si que està bé que reflexionis sobre si és correcte o no aquest tipus de relació amb el teu amic. Si tu tens clar el que vols, digua-li que només sents amistat per ell. És un joc perillós, si segueixes el seu joc us poden fer mal i sentir enganyats. Si valores només la seva amistat,digua-liq ue te l'estimes molt però com amic.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat