Nose que fer! URGENT
Sóc una noia de 15 anys. T'ho explicare tot desde el principi:
fa dos anys i mig vaig sortir amb un noi durant 6 mesos, o vam deixar perque ell s'havia d'anar a viure a un altre lloc. Ara porto 1 any i 9 mesos amb un altre noi, el cual em cuida molt i tot, però ja o em deixat 4 vegades per culpa del meu ex, perquè no mel puc treure del cap. Quan nose res d'ell estic molt be amb el meu actual novio, pero a la que veig al meu ex doncs em venen tots els records al cap i tinc com una espina a dins. sempre que ho em deixat amb el meu novio actual tornem al capde 1 setmana maxim...estic feta un embolic noseque e de fer, si continuar amb el meu novio actual, si deixarlo i anarmen amb laltre o si deixarlo i quedar sola...ajudam siusplau.
moltes gracies!
InterPersonal

Hola PsPs99! sÓC L'eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El que expliques és una decisió eprsonal important, ja que hi ha altres persones implicades i també en poden sortir danyades.
Escolta dins teu en silenci quins són els teus sentiments per un i per l'altre. Observa simplement si el teu ex t'agrada o si es tracte simplement d'una certa nostàlgia passatgera. I per altra banda, amb la persona actual valora el que t'agrada d'ell, el com està al vostra relació, si li vues futur, etc...
Un cop fet aquest anàlisi tindràs bona informació per decidir quina opció escollir. Sigues sincera amb tu mateixa, això et portarà molts beneficis!!!
No ho has de decidir tot avui, pots donar-te uns dies de calma per anar veient què vas sentint i quina resposta et diu el teu instint.
Si estàs molt confosa, la millor opció serà prendre't un temps de soledat, centrada en les teves coses i per tu mateixa. La soledat és molt positiva, és quan aprenem més d'una mateix, del que realment volem.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat