Shishaa
Holaa:)
Doncs he escrit per preguntar-vos sobre la pipa d'aigua (o shisha), perquè tots els meus amics la utilitzen diariament i tots em diuen que és totalment inofensiva, que no fa res i que és com si fumessis vapor d'aigua. El que passa és que segueix sent una droga, i a mi sempre m'han ensenyat que les drogues són dolentes, i ara estic amb un dilema, perquè no sé si realment és totalment inofensiva o hi ha productes químics dins que poden resultar nocius.
Agrairia molt que m'ho expliquessiu!
Moltíssimes gràcies per adelantat!!:*
InterPersonal

Hola GoAjax,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La veritat és que he de reconèixer que no ho conec massa i et recomanaria que ho consultéssis amb el metge de capçalera o a la farmàcia, que segurament et podran orientar millor.
De totes maneres, si parlem del cigarret electrònic, per exemple, no deixen de ser elements que ajuden als fumadors a consumir menys tabac i per tant, reduir la toxicitat que ingereixen. Jo et recomanaria que, si no tens l'hàbit de fumar, no comencis a utilitzar aquests elements. Encara que siguin inofensius i que realment no continguin cap substància tòxica, acabarà generant l'hàbit i el costum de fumar, cosa que et pot fer més propens a provar-ho.
Una abraçada!
www.consultajove.cat