millor amic
Hola, si potser que sigui anonim pliis! Doncs mira, fa 3 anys vaig coneixer un nen increible, el qual ara es el meu millor amic, l'any passat, quan encara no erem millors amics estabem a punt de sortir, pero al final no vam sortir i ens vam distanciar. Fa cosa d'un any, ens vam tornar a retrobar i ara som inseparables. Ell, jo i 2 noies mes formem un grup perfecte. Pero el problema es que fa poc ell i jo ens estem ajuntant cada cop mes (fa cosa de 2 dies vam anar a una festa els dos sols sense les altres i ens hu vam explicar tot, ell ara acaba de deixar a la novia) i mestic començant a pillar. Una amiga meva em va dir que fem molt bona parella i que si realment magrada i tal, pero jo li he dit que no. Sempre anem els dos pel carrer junts i la veritat es q semblem novios. Bueno, al que vaig, aquesta nit he somiat que hem liava amb ell a un ascensor a fosques. Nose que significa, pero crec que es pq estic començant a sentir algo mes que amistat. pero tinc por de que si fossim algo mes, perdessim aquesta amistat tant perfecte. I a mes, a la meva millor amiga tambe li mola, pero no te moltes oportunitats la verdad. Aixi que siusplau aijudaam i diguem que hauria de fer? el deixo escapar ?? o li dic que magrada?
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Abans de fer cap pas, jo et diria que primer et centréssis en tu i en saber què sents. Esbrina si t'agrada, si estàs còmode amb ell, si et fa sentir bé... i un cop tinguis les coses clares podràs prendre una decisió.
Pel què fa al somni, et diré que els somnis són com les restes de tots els pensaments del dia. És la manera que té el cervell per descansar. Per tant, si t'estàs plantejant que potser t'està començant a agradar, és molt possible que durant el somni aparegui la possibilitat d'embolicar-te amb ell.
Finalment, quan sàpigues si t'agrada o no aquest noi, serà qüestió d'actuar. Si us havíeu agradat abans i ara veus que ell també està interessat... per què no? és genial ser correspost!! no pateixis per la teva amiga, parla-hi i explica-li. És possible que s'enfadi al principi, però ho acabarà entenent.
Una abraçada