Li hauria de diir? Urgent siusplau, hem sentu fatal!
Aquest estiu he tingut un mini lio amb un noi que m'agrada bastan. Ha sigut molt divertit i ens ho hem passat molt be. El problema es que ell te novia, ja porten bastant temps i esclar, ara que s''ha acabat l'estiu doncs ara pasa de mi i la veritat es que hem sento molt malament perque sento que m'ha utilitzar i que la seva novia( que no la conec) no es mareix sortir amb un tio aixi.
La meva pregunta es que si li hauria de dir a la seva novia perque ella sapigues amb quina classe de noi esta sortin o millor callo i deixo que visqui enganyada.
Jo i ell ja no ens parlem i la veritat es que li tinc com molta rabia perque ho he pasat bastan malament pero nose si seria de molt mala persona dirli a la seva novia perque jo se que ell tot i el que ha pasat l'estima.
Que faig¿?
Ajuda siusplau¡!,
InterPersonal

Hola adolescent5,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns
Ostres, em sap molt greu el què t'ha passat. A ningú li agrada sentir-se enganyat i entenc que li tinguis ràbia. Però potser dir-li a la seva nòvia no és la millor manera de gestionar-la, no creus?
Jo de tu no em ficaria en aquesta relació. Ell s'ha portat malament amb la seva nòvia embolicant-se amb tu, però tu ja sabies que tenia nòvia, no? Ja s'arreglaran ells dos i decidiran com portar la seva relació. No perquè li facis mal a la xicota tu et sentiràs millor, no creus?
Tu centra't en tu, en intentar oblidar-lo (com menys sàpigues d'ell, et serà més fàcil) i a recuperar-te! Surt amb les teves amigues, fes coses que t'agradin, riu amb la família... i veuràs com a poc a poc aquesta relació deixa d'importar-te i de fer-te mal.
Una abraçada
www.consultajove.cat