ell...
Hola,soc una noia de 14 anys que porta casi 2 anys colada d un noi k va coneixe per internet per ser concreta per el xat d adoelscents.cat ajajaja mu e passat realment malament per culpa d aket noi pero ara fa poc vaig coneixe un altre tio k realment em va enamorar ni k n va aconseguir k oblides lentic i si stic enamorada d dos pero aixo n es el pitjor ja que aquet k vaig coneixe ultim ens teniem estima mutua ni k vivim molt lluny un d laltre sempre teniem lesperansa d veurens pero ara ell sa enterat k una noia sta super colada d ell i n sap k fer si donarli una oportunitat a ella o a mi ell diu k mestima a mi pero yo em sento culpable pk mai podrem tenir res serio...i ames ara el k primer k em va molar vol deixar la seva novia...k faig stic feta un cacau molt seriooo SOS i graciess! <3
InterPersonal

Hola anneta! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que tot i la confusió la realitat t'ajuda a prendre decisions. A vegades amb aquestes coses cal ser pràctics. Una primera estratègia és que ara no prenguis cap decisió i ja aniràs veient què passa.
L'altre és que si tu penses que amb el segon mai tindreu res serio, doncs que pareu la relació i ell pugui fer el que vulgui i avançar en els eu camí.
I amb el segon, sigues molt sincera. Si estàs confosa no deixis que deixi a una persona per tu. Ha de ser la seva decisió si la vol deixar.
Si et sents amb un gran cacao no prenguis cap decisió ni avui ni demà, veuràs que passen cosetes, i a poc a poc aniràs veient més clar cap a on tirar.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat