LA NIT
Hola, em dic Paula i tinc 13 anys Volia preguntarte si saps com fer que no m'entrin atacs de gana a la nit,jo em cuido molt, pero el problema esk a la nit em menjo TOTS els dolços.He probat de no tenir dolços,ni coses que m'agraden pero al final em poso hissterica o acabo trobant algo tenint imaginació.Jo crec que has de tenir encompte que jo soc nocturna es ha dir cap a la matinada soc super treballadora, faig milers de coses, y no paro de pensar. Tinc Insommni molt habitualment i aixo fa que em posi a pensar sobre milers de coses i que al pensar tingui molta gana. He probat de anarme a dormir d'hora pero no ho aconsegueixo normalment.Ajudam arribara el setembre i no vull anarme a dormir a les 4,5,6 de la matinada cada dia,ni tampoc de tant esforços en cuidarme no funcionin per els atacs de gana
Ps; com aixo no se a quin apartat va o ficare al de nutricio i Psicologia
Ps2; Moltes Gracies;)
InterPersonal

Hola NoAburriment,
Carai quina activitat que portes aquesta nit! Gràcies per la confiança ;)
A veure... Crec que aquí es barregen dues coses: l'insomni i els atacs de golafreria.
No sé si durant el matí dorms o, si pel contrari, t'intentes despertar d'hora. Per començar jo et recomanaria que intentéssis despertar-te d'hora cada dia, independentment de l'hora que hagis anat a dormir. Es tracta que el teu cos s'acostumi a portar una rutina, perquè si dorms durant el matí acabaràs girant els horaris (que és el que sembla que passa). Intenta abans d'anar a domir no fer gaire activitat, sopa coses lleugeres, llegeix o mira la tv.
Pel què fa al menjar, procura no pensar: "ara és de nit, ara tindré ganes de menjar". Està molt bé que hagis apartat tot el que no et convenia, per no tenir temptacions. També pots intentar deixar-te alguna peça de fruita preparada (que així ve més de gust) per intentar calmar la gana. Si veus que no pots, en comptes de menjar molt ràpid, asseu-te i pren-t'ho en calma, disfruta del què estàs menjant. Menja a poc a poc i no et sentis culpable, perquè la culpabilitat augmentarà la gana!
A veure si t'he pogut ajudar una miqueta,
una abraçada
www.consultajove.cat