Lligar
Hola et volia preguntar formes de conseguir novio(lligant).El problema que tinc esk soc Extremadament timida i no soc gents guapa pero voldria trobaar novio
Ps; jo crec que amb 13 anys ja estic suficientment preparada
Ps2; Moltes Gracies ;)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El que primer de tot funciona és començar a pensar en quines coses positives tens tu i tenir-ho ben clar :
-habilitats per conèixer gent: tot i la tímidesa tots en tenim i en podem aprendre.
- quin és el meu estil físic amb el que em sento còmode (vestimenta, estil...etc): no cal ser guapo per lligar. Si pensessim així , què significa, que els lletjos no tindrien mai parella? a més, és tan important ser guapo per saber lligar??? RECORDA: SER GUAPO NO SIGNIFICA QUE SÀPIGUES LLIGAR!! Saber lligar depèn d'habilitats a l'hora de relaiconar-nos.
- Amb quin tipus de gent em vull fixar perquè m'agraden, m'hi sento còmode i compartim valors similars, etc.
Després una altra estratègia és fer aquelles coses que a tu t'atrauen. No esperis que els altres t'aportin la felicitat o vulguis tenir-los per a què t'aporten coses que tu mateixa també et pots donar de manera lliure. Per exemple, si t'agrada la gent que sap ballar, apunta't tu a un curs de ball, si t'atrau la gent que li agrada jugar a padel o fer surf , apunta't tu a un curs i sigues tu al que ho rpactiques...etc, i així amb el que vulguis!!!
Si ets i fas el que t'atrau veuràs com et sents satisfeta amb tu mateixa i això serà un iman pels altres.
I per superar la tímidesa: intenta anar fent petits passos de coses que et facin sentir tímdesa. Fes una llista d'aquestes situacions, ordena-les de menys a més por o tímidesa i comença a provar què passa si t'hi afrontes. Segur que segueix la tímidesa?
Prova de fer aquests passos, veuràs com et motivaràs a avançar i et sentiràs molt satisfeta de tu mateixa!! Prova-ho, no deixis que la teva por no et permeti fer aquests passos.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat