amors més graans! RESPOSTA SIUSPLAUU
holaa :)
tinc un dubte i no sé què pot ser: no sé què em passa però últimament "m'enamoro" molt fàcilment i ràpidament. Potser avui veig un noi que em sembla atractiu i guapo que potser no el conec i crec que ja m'he enamorat bojament i m'encanta aquella persona (tot i que potser mai més el torno a veure)i el dia següent m'enamoro bojament d'un actor, el següent dia l'amor de la meva vida és un amic del meu germà...
i sempre m'enamoro ( m'agraden, m'atrauen com ho vulgueu dir) nois més grans que jo, però molt més grans, jo tinc 13 i potser m'agrada algun noi de 17 o més i tot. Ja ha passat que hi ha hagut un temps que m'he enamorat de un amic del meu germà de 17. O algun noi de 20. Ja sé que són amors platònics perquè mai estaré amb algú 7-8-9 anys més gran que jo... o sí. Es que jo sento que estic més "desenvolupada" / avançada que la resta de les meves amigues, sóc molt alta i les meves amigues no tant i tots els nois de la meva edat son molt baixets, per això crec que sempre m'agraden nois més grans, perquè són molt més alts o no ho sé,això és el que crec jo.
És un dubte que tinc i m'agradaria molt saber la resposta.
Ho sento sé que m'he passat amb la pregunta. M'agradaria que no sortís el nom ni el correu electrònic.
Gràcies :*
InterPersonal

Hola guapa!!
jo crec que tot el que dius té molt més sentit del que et penses. Segurament el fet que estiguis més desenvolupada ajuda a què et fixis en nois més grans, en general, les noies ens desenvolupem més ràpid que els nois i és normal que els de la nostra edat ens semblin immadurs i no ens hi fixem, vaja que els veiem petits respecte a nosaltres. No et preocupis, amb el temps aquesta diferència de maduresa es va anivellant, per tant més endavant podria ser que et continuessin agradant més grans que tu però també pot ser que no.
El fet que t'enamoris tan fàcilment també és lògic, estàs en una edat en què comences a veure els nois de diferent manera a com els veies fins ara i això fa que davant teu s'obri un ventall de possibilitats enorme. Com molt bé dius tu, en realitat no t'enamores, simplement t'hi fixis i et sents atreta, vaja que t'agraden, d'aquí a què pasin més coses o que sigui amor de veritat és una altra història.
Disfruta de les vistes que no fas cap mal, ara bé, sigues realista pel que fa a les espectatives que posis en cada noi per no decepcionar-te si no t'acaben corresponent. Com molt bé dius, encara que estiguis molt desenvolupada, no deixes de ser una nena de 13, i tens molt de temps per endavant per experimentar amb les relacions amoroses.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat