Ja no se qué fer
Aquest es el cas, fa uns messos vaig començar a sortir amb un noi, estavèm súper bé, pero vaig haver de tallar perque la meva familia no l'acceptava perque fa coses que no toquen. D'acord, jo hi tallo per aquesta raó, pero en realitat l'estimo i el trobo a faltar moltisim... A part, quan vaig tallar a la setmanaa següent ja estava sortint amb una altra i vaig estar super trista... Despres, un dia que vaig sortir de festa me'l vaig trovar, i com qui no vol vaig acabar liant-me amb ell... Suposo que per les coses que hem deia... Ara per sra estic coneixent a un noi, que no em desagradaria sortir amb ell... Pero l'altra nit hem va obrit per facebook, i l'hi vaig dir que el trobaba molt a faltar... I nose que fer... Nose si vull sortir amb l'altre noi per oblidarmen d'ell, o perqur de veritat m'agrada... Pero el cas es que nose si sortir amb ell per oblidarme d'ell, o no sortir amb ningu dins d'aqui un temps...
Adolescents sou enormeees!! Us llegeixo i us llegire sempre!!!
InterPersonal

Hola laurii! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo et recomano que et pot servir una petita estratègia que és molt simple però funciona! Torna a llegir aquesta consuta que has fet com si una amiga teva te la fés a tu. Què et semblaria? què li respondries?
A mi em dóna la sensació que ara mateix estàs molt confusa i potser han de passar coses abans de que prenguis una decisió de què fer. Potser ara el millor és : no decidir!
Tingues en comtpe el que deia la teva família, tu has de decidir què vols fer però a vegades val la pena escoltar les opinions externes! ; )
una abraçada