No entenc res
Mireu, se que semblara una tonteria, però hi ha un noi que va amb mi a classe que des de fa un temps m'agrada. Al principi tontejavem pel whatsapp, però llavors una altra noia va començar a tontejar amb ell i es van liar. Ell volia algo més amb ella però ella no. Durant tot aquest temps d'aquella noia, ja no parlavem pel whatsapp i passava una mica de mi, però al cap d'un temps em va tornar a obrir sense motiu i vam tornar a parlar bastant. No l'entenc, perque sempre que parlem acabem discutint per qualsevol xorrada, però ell segueix obrint-me sense motiu. Fa no res en una festa es va liar amb una noia i després em va mentir dient-me que no, si no li importes el que penso no em mentiria oi? o si? estic feta un embolic, jo vull deixar-ho estar però m'esta sent impossible. Ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola Melanie! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta sitaució et recomano que us podria ser útil parlar de la situació cara a cara i sent sincers sobre el que sentiu i el que passa per haver de discutir sempre. Pots intentar d'aclarir la situació així.
Si això no es pogués fer, pots plantejar-te deixar-ho estar, ja que sinó deixeu clar què voleu o si espereu alguna cosa de l'altre o no serà complicat avançar. El que no us convé és que us seguiu fent mal un a l'altre amb terceres persones.
Deixar estar a algu significa que durant un temps intentis mantenir-te al marge d'aquesta persona tan com puguis per tal d'evitar estar massa pendent de qui vols oblidar. Es tracta també de centrar-te en els teves coses (plans, moments epr tu, amics,etc). Així centran-te en tu amteixa, et doncs més importància a tu mateixa i podràs deixar a part situacions que per ara sembla que no poden tirar endavant.
una abraçada