Relació a distància complicada
Hola! No se exactament com funciona això del consultori, però he decidit provar-ho ja que porto molts dies amb molts dubtes al cap. M'explico:
Jo tinc una relació a distància des de fa més d'un any amb un noi que viu a 4h de mi, ens vam conèixer per internet i es el millor noi que he conegut mai. Es molt atent, em cuida com ha ningú i m'estima molt. El problema es que tot això només passa cara a cara, se que això hauria de ser bo, però quan parlem per WhatsApp és mes sec, mes fred, i no em mostra els seus sentiments, i quan vam començar a parlar no era fred amb mi, i això fa que a mi em vinguin els mil dubtes de si ja no m'estima, de si s'haurà cansat de mi, de si... I com és mes el temps que passem separats que el que passem junts dons ami que sigui així per WhatsApp no em fa gens be...perquè m'acabo sentin sola i caic en rallarme i dirli que sigui mes carinyos, que no sembla que m'estimi i tinc por de que si segueixo així s'acabi cansant de mi...
He de dir també que ell treballa i es per això que no ens em pogut veure gaire aquest estiu.
Necessito algun consell perquè no vull seguir sentin-me així, l'estimo massa i se que ell a mi també, però no puc treure'm aquests pensaments del cap i tinc por de perdre'l.
Moltes Gràcies per llegir-me, espero que em pugueu ajudar!
InterPersonal

Hola Girlstup,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les relacions a distància no són fàcils, com pots comprovar! A la pàgina n'hem parlat moltes vegades i en totes es coincideix que cal molta voluntat per part dels dos membres de la parella i que la confiança en l'altra és una part fonamental.
Entenc que per tu és important que us comuniqueu via whatsapp, però potser seria bo que intenteu buscar altres vies on us sentiu còmodes tots dos, no trobes? potser podeu trucar-vos de tant en tant ja que amb la veu s'expressa molt millor l'estat d'ànim de la persona i els riures es poden contagiar.
Es tracta de buscar la millor manera d'expressar els vostres sentiments.
Per altra banda, pel teu bé, intenta no pensar tant! Busca explicacions alternatives i no seleccionis només les negatives, perquè fa que tu estiguis malament i llavors li transmetis a ell i de rebot la relació en surt perjudicada.
Així doncs, per portar una relació a distància cal molta confiança, molt diàleg i molta comprensió.
Una abraçada