amiga anorexica
Hola!
Tinc una amiga anorexica, ja va al hospital els dies que hi te que anar. SEGURAMENT el curs vinent ve al colegi que vaig jo. El cas es que vull ajudar-la d'alguna manera, encara que siguin amb unes paraules, amb un missatge i tal... MOLTISIMES GRACIES :)
Sara Bujalance

Hola Elia! Es nota que ets molt bona amiga, per això no cal que facis res més que estar al seu costat. Els amics teniu un paper superimportant a l'hora de donar-li ànims a una persona que s'està recuperant d'una anorèxia, però tot i tenir aquest paper tant important, no podeu curar a la persona, els que ho han de fer són els professionals. Així que quan vegis a la teva amiga, simplement escolta-la, digues-li que estàs allà per ajudar-la i fes-li costat, fent això ja estaràs fent tot el que pots fer per ella, i t'asseguro que és molt. Molts petons!!