Bulimia?
Hola!
Faig 1,72 mes o menys, i peso uns 64/65k, suposo que em direu que tinc el pes correcte per a la meva alçada, pero m'agradaria aprimar una mica i pesar 60, fa un any vaig començar a intentar vomitar, i ara, se que no aconsegueixo res fent aixo, pero quan menjo m'acabo sentint culpable per por a engreixar... no se que fer, no es gens fàcil aixo..
Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola destiny99! El teu pes està molt bé per la teva alçada! No has d'aprimar absolutament res! Si aprimes poses en risc la teva salut!. A més, pensa que el pes no depèn només del que mengem, sinó que també depèn de la genètica (com el color d'ulls, per exemple), o sigui, d'una cosa que no triem. Aquest factor genètic fa que no poguem triar el nostre pes, ja que en part ens ve marcat per constitució genètica. Per aquest motiu és fonamental acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé, i entendre que totes les persones tenim el mateix dret a ser felices, estimades i respectades tinguem el físic que tinguem. Per assegurar-te un bon pes menja de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fes esport habitualment. NO vomitis perquè a part de que no aprima (el vòmit ni aprima ni engreixa. Si coneixes a algú que vomita i està prim, està prim per altres motius diferents del vòmit), és MOLT perillós per a la salut, tant que pots acabar a l'hospital. Parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Parla, sobretot, amb els pares, encara que costi al principi, ells són les persones que més et podran ajudar. Molts petons!!