Urgent! es per aquest diumenge ajuda!
Hola:) bueno, aques diumenge e quedar amb el noi que m'agrada i jo a ell tambe li agradu i tinc por que es llenci, en part si que vull perque m'agrada pero no vull perque nomes me liat amb un tio tres vegades i tinc por de fer-lo malament..
InterPersonal

Hola!
Disculpa el retard, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Segurament ja has quedat amb aquest noi, però per si de cas et contesto.
Per què tens por que es llenci? Si us agradeu i tots dos ho sabeu, quin problema hi ha? Una cosa és que tu no estiguis segura de si vols o no vols embolicar-te amb ell, en això et diré que ningú t'ha de forçar a fer el que tu no vols. D'acord?
Però si et ve de gust... no tinguis por! Ningú neix ensenyat i de petons n'hi ha tants com persones! Sé que és un tòpic, però és veritat. La millor manera de fer un petó és deixar-se portar, centra't en les teves sensacions i veuràs com tot anirà fluint.
Una abraçada!
www.consultajove.cat