Ajuda'm plis
Aproximadament al septembre vaig començar a parlar amb un noi, i resulta que aquest noi és molt rebel i sempre ha anat de tia amb tia i alguna novia però poques, i ell em va dir de està d'algu... vam quedar, va anar molt bé però cada cop que deia que no sabia enrollat amb alguna, era mentida així que li vaig dir tu què et lies amb altres? i em va dir no estem de res, em vaig emprenyar molt perquè pensava qe si... a més a més, també tardavem un mileni a qedar junts... El vaig deixar un cop i em va dir vull una altra oportunitat vale.. va tornar a fer el mateix i li vaig dir que se'n anés a la merda ja. Em va obrir un altre cop per dir-me una altra oportunitat, jo li vaig di que si, es va follar a una meva amiga vale?xd No he tornar a parlar amb aquella però bueno... Ell m'emprenya quan passa amb els seus amics, els seus amics em criden i tot pqe som del mateix poble... Ha passat ja tot l'estiu saps... i ara m'obra dien-me que vol l'última oportunitat... Aiam quan estava amb mi m'agrada molt i tot saps, però ell no se'n havia adonat que ami magradava de veritat i ara m'ha demanat temps per pensar-s'ho tot, em va di que valia la pena i que vol pensar-ho tot nske... que tindria que fer?
InterPersonal

Hola Yomisma,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Em sap greu però jo no puc dir-te què has de fer. Ho has de decidir tu. Sé que és una decisió difícil, perquè segurament a tu t'agrada de veritat i quan et demana una altra oportunitat el vols creure.
Jo no sé si ell ha canviat o no, si realment està disposat a tenir una relació, el que sí que et puc dir és que la millor manera de conèixer la reacció d'una persona en un futur, és saber com ha actuat en el passat. Sé que sona dur, però ho has de tenir en compte. Aquest noi no t'ha respectat.
Tu ets lliure de decidir si li dónes o no una altra "última oportunitat", però has de saber què t'hi jugues. Has de tenir molt clar què li demanes a ell i fer-li saber. Si tu estàs farta de tenir un rotllo i que a més s'emboliqui amb amigues teves, li has de dir. Es tracta de posar les coses clares abans de començar i si un dels dos no hi està disposat... doncs serà millor no començar. No creus?
Espero haver-te ajudat,
www.consultajove.cat