Anorèxia? URGENT
Tinc un problema, tinc 14 anys i el meu pes es de 39 kilos i medeixo 1.64 tinc una obsessió rara que no vui arrivar als 40 kilos però si arrivo tampoc faria res perquè es normal. Molts metges cuan em veuen sempre em diuen que estic molt prima i si ho sé ho estic. Menjo bastant però faig moolt d'exercici així que mai engreixo. Estic farta de que la gent em digui que semblo anorexica, jo penso que no perquè no tinc molt pit però tampoc soc plana, soc normal per una de la meva edad i la meva panxa es plana no estic gens gorda però no semblo anorexica. podria ser anorexica encara que sàpiga que estic prima? Contesteu el més aviat possibles.
Gràcies per tot.
Sara Bujalance

Hola Lauritaa! Sovint la persona que té anorèxia es veu a sí mateixa grassa tot i estar prima, però no sempre és així i trobem casos de persones amb anorèxia que saben que estan primes, i són capaces de veure's tal i com són, però tot i així la malaltia es desenvolupa i els fa mal. El millor que pots fer és passar dels comentaris que et facin, no estiguis pendent del que diguin els altres, i parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, avis, etc., sobre com et sents, ells t'ajudaran a evitar problemes. I, molt important, pensa que és necessari i indispensable que a mida que vagis creixent vagis pujant el pes, això serà perquè creixes i et fas més gran, NO més grassa. Si no guanyessis pes voldria dir que no creixes i que sempre tindries el cos d'una nena!. Molts petons!!