Pees!!
Hola!
Tinc 12 anys, i peso 40'1 kg. I jo crec que estic gorda, perquè a més a més no menjo gaire bé, menjo bastanta bulleria industrial i sucre, a vegades menjo síndria, bledes.... Potser no estic allò de dir: GORDA, però potser no estic gaire sana..
Jo només et demanaria si us plau consells per aprimar-me una mica, perquè no baixo de pes, faig una mica d'esport, i a més la meva germana té un tipet més bonic que el meu, i és més prima...No sé com aprimar-me, i tota la grassa acomulada la tinc a les caderes i a la panxa i una mica a les cuixes.
Petons! Gràcies!
Sara Bujalance

Hola Carlota123! Per assegurar-te un bon pes és important que mengis de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària, és a dir, menjant cada dia hidrats (per exemple: pasta, arròs, pa, patates, llegums, cereals...), fruites i verdures, proteïnes (per exemple: pollastre, peix, carn, ous) i menjar també bolleria i dolços, però de tant en tant, no cada dia. Menjant equilibrat i fent esport de manera habitual t'assegures un bon pes i un a bona salut. Però el més més important de tot és que et valoris a tu mateixa de manera positiva, que no basis la teva autoestima en el físic i que no et comparis amb ningú, ni tan sols amb la teva germana! A més, la teva germana té, segurament, edat diferent de la teva i això vol dir que està en un moment de creixement diferent del teu. Una cosa que t'anirà bé per valorar-te positivament és parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb tu mateixa, ells t'ajudaran a saber estimar-te. Molts petons!!