Amistat
Hola,
Fa temps em vaig picar amb la que abans era la meva amiga, i ja no ens parlem Bé, doncs ara la meva millor amiga és fa bastant amb ella, ja que després de tot el que va passar entre nosaltres s'ha quedat sola i li fa pena. El problema és que conec massa bé amb la que ens vam picar i sé que ara que està sola intentarà ficar en contra meva a la meva millor amiga. Ja ho va aconseguir quan ella estava amb el seu nòvio i, a causa d'aixo, ho van deixar. No sé que fer perquè em rallo massa per tot això i, quan intento parlar-ho amb ella l'altra ve amb nosaltres i no ho podem acabar de parlar-ho mai cara a cara, i tot això s'està allargant massa i em fa por de perdre-la; per mi és com una germana. No sé que fer i no vull que s'allargui mes... Ajuda siusplau!
Elena Crespi

Hola is97!
No sé si li has dit a la teva millor amiga que per tu és molt important que parleu a soles. Et recomano que ho facis i que puguis dir-li com et sents per compartir-ho amb ella i veure com ho viu ella, també.
Crec que no heu pogut parlar-ne perquè no sé si has quedat explícitament amb ella a soles. I si li has proposat però sempre acaba venint l'altra... hauràs de dir-li amb la teva amiga de quedar en secret.
També vull que sàpigues que sovint tenim port i inseguretats sobre el que pot fer una antiga amiga però si la teva millor amiga i tu sou com germanes, això és molt difícil de trencar!
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat