Que em passa?
Fa dos messos que ja no hi soc amb un noi despres d'haver estat amb ell més d'un any i mig,amb ell vaig tindre la meva primera vegada fa dos messos, i quan ho vam fer, fa marxar i no va voler saber res de mi, encara em fa mal, i tinc dies en que no se que em pasa, no tinc ganes de sortir, ni de fer res, no me'l trec del cap, i es horrible perque se'm pasa pel cap cada dia desde que em va deixar... ajudeu-me sisplau.. aviat començen les classes i no se que fare..
Un petó
Elena Crespi

Hola destiny99!
Viure una ruptura és molt dolorós i, com sempre diem, no hi ha anestèssia per passar aquest dolor, per tant, hauràs d'anar fent coses mica en mica que t'ajudin a oblidar-lo i a tirar endavant.
Veig que ha estat un noi important en la teva vida i amb qui hi has tingut la primera relació sexual amb penetració, per tant, és normal que et faci encara més mal.
Les relacions de parella, però, tenen aquestes coses: mai se sap com evolucionarà, si acabaran bé o no... No sé quin ha estat el motiu que ha fet que ell et deixés però espero que en puguessiu parlar tranquil·lament i que t'ajudi a entendre perquè no esteu junts.
Coses a fer per anar-lo oblidant:
-No escriure-li missatges, no mirar si està en línia al whatsapp, no mirar el seu facebook, intentar no matxacar-te amb les coses que feieu junts...
Que el recordis és normal però també et recomano que facis moltes d0altres coses:
-Buscar allò que, tot i la situació actual, et faci somriure, quedar amb les amigues encara que no en tinguis ganes, segur que t'arrenquen algun somriure i això t'anirà genial, escoltar música que t'ajudi a estar més alegre, cuidar-te molt a tu i posar-te com a protagonista de la teva vida...
Molts ànims!
Una abraçada i gr+acies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat