per la més que timidesa
Holaa!! Jo només vull fer aquesta consulta perquè he vist una consulta que posava: Més que timidesa, que a mi em passa exactament el mateix tret que no tinc cap grup d'amigues ni res jo, i si pugués ser vull saber a quina psicòloga va... es pot posar en contacte amb mi a marta_llaguna@hotmail.com
Gràcies i perdó si penseu que he fet mal fet de posar això aquí.. però el menys volia dir-ho...
Elena Crespi

Hola!
Doncs no sé si la noia que havia escrit el missatge et llegirà. Esperem que si!
Per si de cas, et deixo el nostre contacte. Veig que tu estàs al Bages i nosaltres a Barcelona i a Vic. Si, en algun moment, et planteges venir a Vic (que potser és el que et queda més a prop gràcies a l'Eix) que sàpigues que tenim el servei de consulta jove:
www.consultajove.cat
I si la noia que havia escrit la consulta t'aconsella la seva psicòloga, també serà fantàstic!
De totes maneres, si veus que no et respon i nosaltres et quedem lluny, t'aconsello que intentis trobar algun professional al teu voltant que et pugui donar un cop de mà si així ho deistges!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat