Aliments per evitar el acne?
Hola bona tarda¡¡ volia saber alguns aliments més saludables perquè tinc una mica d'acne i la pell greix he llegit que per exemple la llet provoca acne i prenia molta i he fet la prova de prendre menys i ha donat resultat
Sara Bujalance

Hola hombreacero! És important menjar saludable perquè té influència sobre tota la nostra salut, inclosa la de la pell. Menja de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), recorda que és molt important menjar fruites i verdures diàriament, beure suficient aigua, i ser moderat a l'hora de menjar aliments com els dolços, bolleria, refresc, etc. Però la realitat és que l'acne és sobretot un tema hormonal, per això té més força a l'adolescència, perquè és una època mogudeta a nivell hormonal. A part de menjar bé, netejat la cara matí i nit amb un sabó especial per acne, i posat un tònic o crema especial per acne també. Tot això ho pots trobar a la farmàcia. I si veus que el tema no millora, ves al dermatòleg, ell/a et podrà ajudar, hi ha tractaments per l'acne. Molts petons!!