No l'entenc
Desde fa un mes o dos, estic bastant coladeta per un noi,només ve als estius al meu poble. L'altre dia en una festa vam ballar molt i molt pegats, pensava que ens liariem allà però de cop i volta em va dir que anèssim a fora que tenia molta calor, anavem malament, i jo no se perquè al sentir na cançó que m'agradava vaig anar corrents a ballar-la. Suposo que ell es voliar liar amb mi. Però al cap de 10 minuts va venir una amiga meva a dir-me que ell s'avia anat a liar amb una altra noia.
A mi em va sentar molt malament i vaig anar a plorar amb una amiga meva, ell sen va enterar després i em preseguia preguntant-me molt efusivament què era el que em passava. (era evident, em pensava que li agradava) i jo marxava d'ell. Al acabar la festa ell em va preguntar que m'havia passat pro jo l ivaig dir que res que era una tonteria, ell em va dir que estava preocupat al veurem plorar.
Ara porta uns dies preguntalis als meus amics que què em passava.
No l'entenc, li interesso o només vol sentir les meves paraules dient-li que jo l'estimo i plorava perquè es va liar amb una amiga meva? No ho entenc de vritat. Pensava que li agradava.
Elena Crespi

Loveswim,
No sé quines intencions té ell amb tu però és molt possible que hagi rebut un missatge contradictori i ara estigui perdut.
El que per tu és evident que ell ha de veure (que t'agrada) potser per ell no ho és tant.
Els nois solen fixar-se amb coses molt clares i, per exemple, quan et va dir que volia anar a fora, tu vas marxar per anar a ballar. Creus que pot ser que aquell gest l'interpretés com que tu no volies res amb ell?
I llavors, al veure't plorar... no entenia per què ploraves...
Les noies, sovint, intentem llegir més entre línies (i no sempre ho sabem fer bé) i pensem que els nois també ens llegiran el pensament. Però aquesta capacitat no existeix. I el qu eper tu és sentit comú, per a aquest noi és un embolic que no entén...
Potser ha rebut dos missatges contradictoris i va ben perdut... vas marxar a ballar però et va veure plorar.
Suposo que ell tenia ganes de liar-se amb algú aquella nit i després es va liar amb la teva amiga, no deuria pensar que et faria mal perquè tu vas marxar a ballar...
Potser li pots explicar el que et va passar perquè així ell ho acabi d'entendre i tu pots demanar-li què sent ell. Així aclarireu les coses. Parlant.
Una abraçada i ànims"
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat