Ajuda plis
Hola,hem dono conta de que em faig gran i cada vegada m'agradu menys(fisicament), medeixo 1.57 i pesare 52 mes o menys nose qu fer, la gent diu que estic be, pero no penso el mateix, algun consell?
Graciies!!<3<3
Sara Bujalance

Hola maampel_! El teu pes està bé, no t'has d'amoinar, pots estar contenta!. El millor que pots fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. I el millor que pots fer per sentir-te bé amb tu mateixa és valorar-te positivament (fes-te una llista de totes les coses que t'agraden de tu. Pots demanar ajuda a familiars i amics), acceptat tal i com ets (això és clau!), donat permís per equivocar-te com tothom, i rodejat de gent que et faci sentir bé. Aquestes són les millors claus per sentir-te bé amb tu mateixa. També és important que tinguis una mica de paciència, l'adolescència és una època de molts canvis (físics, mentals, hormonals i emocionals) i és normal trobar-se "raro/a" a vegades, pensa que és cosa de l'edat i el canvi, ja veuràs com més endavant tot s'anirà equilibrant. Molts petons!!