Ajudaa algun consell???
Hola bona tarda mira vull algun consell perquè estic molt malament complim 3 mesos la meva xicota i jo i em deixo i se'n va anar amb el meu millor amic i clar vaig en aquest grup i bo doncs els veig besandos i em donen ganes de nose com explicar però el problema és que la segueixo estimant molt¡¡ en una festa em vaig posar ebri i vaig estar a punt d'arribar al coma etílic i ara m'han tret tot el portàtil, el mòbil tot i el meu amic es a quedat amb ella i fins i tot amb el meu gos que l'hi ha regalat la meva mare perquè s'ha enfadat ho sento per la meva ortografia
Elena Crespi

Hola hombreacero!
M'ha costat entendre una mica el teu missatge ja que ho expliques tot de cop i jo que no conec tots els detalls de la història he anat pillant tot el que he pogut.
Segons em dius, la teva xicota se n'ha anat amb el teu millor amic. No sé si us ho heu deixat o t'ha posat les banyes però, independentment de si és una cosa o una altra, t'aconsellaré algunes coses:
-No val la pena que et posis ebri fins a arribar a aquest punt ja que el que primer et sembla que serveix per oblidar, llavors encara et porta més mals de caps (i, a més, càstigs per part de la família)
-Si veus que ella no està per tu, has de passar per una etapa de dolor, aquestes situacions fan molt i molt mal, per tant, no hi ha anestèssia pel que estàs passant i hauràs de sentir aquest dolor inevitablement.
-Per anar alleugerint el dolor, et recomano que intentis començar a oblidar-la si ella ara no està per tu. Això vol dir: no trucar-la, no enviar-li missatges, no mirar el seu facebook, no fer tot allò que et recorda a ella...
Per què et dic tot això? doncs perquè realment has de valorar si val la pena estimar a algú que no et demostra el mateix i que no et respecta i et fa mal.
Tu t'has de cuidar molt a tu mateix i si veus que aquesta noia només et fa mal... no val la pena tenir-la a la teva vida...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat