Estic feta un lio...urgent!
Mira, t'explico, fa un mes o així que parlo amb un noi de la meva edat (15 anys) i creia que m'agradava molt, ; ell i jo casi mai ens veiem perquè anem a diferents escoles, però el problema és que ell es fixava amb mi i jo amb ell no, i no sabia si tenia atracció física cap a ell ni res... el cas és que un dia em va dir que li agradava per el whats, i doncs jo, com que estava molt il·lusionada doncs li vaig confessar que també; el cas és que un dia parlant em va dir que ens podríem veure un dia a l'empalmada de la festa major de la meva ciutat i que passés el que hagués de passar, i vam decidir seguir parlant fins aquell dia, però una setmana abans del ''dia'' es va enfadar amb mi perquè li vaig dir que m'espantava que anés tant ràpid si no érem res i encara no ens havíem vist ni res ja que ja em posava motes carinyosos, suposo que es devia molestar i em va bloquejar, amb una immaduresa increïble la veritat...bé, doncs quan va arribar el dia jo estava enfadada amb ell, i com podràs comprendre, anava una mica beguda i quan el vaig veure doncs es va disculpar i tot i vam quedar el dia següent i doncs ens vam enrotllar a les fosques (vet aquí el problema de que encara no l'he vist ben be com és o ja no m'enrecordo i no sé si m'atrau o no)... el cas és que ara estem així de lio, i ell és molt ''nyonya'' i no m'il·lusiona massa que m'ho digui... potser no m'agrada lo suficient, no vull anar ràpid i crec que començo a tenir por pq m'ha dit t'estimo i tot...i a vegades penso que si m'ho digués un altre que m'atragués més doncs potser m'agradaria més; llavors em pregunto: M'atrau o no? m'agrada o no? hauria de deixar-ho i ser només amiga seva? bua estic feta un lioi si us plau ajuda'm! Crec que tinc por a les relacions...em sento molt superficial... i jo normalment no ho soc...
Elena Crespi

Hola anima99, com estàs?
Crec que si pensessis un moment i et demanessis seriosament si t'agrada o no, trobaries la resposta.
Penso que en casos així la sinceritat és important ja que si tu dubtes i ell ja et diu que t'estima, en podeu sortir ben adolorits de tot plegat, sobretot ell.
Per tant, potser el més important és que li diguis com et sents i si ell té una resposta inmadura... ja tindràs moltes pistes de si t'agrada o no.
Veig que senzillament et deu atraure una mica, t'il·lusiona que algú estigui per tu, però no sé si realment és el que estàs buscant ja que hi ha certes coses que et molesten i et desagraden d'ell i encara no el coneixes suficientment com per fer-te'n una idea més profunda. Per tant, si només de comenár ja trobes coses que et desagraden... plnateja't de veritat si vols continuar de rotllo amb ell perquè si ell s'ha enamorat de tu ho passarà molt malament com més temps passi...
Però la resposta la tens tu dins teu i tot depèn de si creus que t'agrada o no...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat