No se deprimirme o deixar-ho estar
Hola!A ver , t´explico . Al setembre fare 14 anys i el meu cos esta creixent i tal pero em passa una cosa que no se si es normal . El meu pes pot variar fins a 5 vegades durant el dia (no es q em pesi compulsivament pero un dia em sentia rara i vaig començar a fer "proves") . Atencio : pel mati peso 58 quilos , despres de dinar peso 58,7 o aixi , a la tarda peso 59 , cap a les 8 peso 59,8 i a la nit , tipo les 12 o aixi peso 60 .
Sara Bujalance

Hola mariaaaa! Que el pes fluctuï durant el transcurs del dia és completament normal. En funció de si mengem, bevem, ens movem més o menys, si anem al wc, etc. el nostre pes varia entre 2-3 quilos. Per això és important pesar-se sempre a la mateixa hora. Una altra cosa que també pot fer variar el pes és el cicle menstrual. Però en cap cas has engreixat, la bàscula marca més quilos per un tema de retenció de líquids, no perquè hi hagi més greix, així que quedat tranquil·la que el tot això és normal. El que has de fer és oblidar-te de la bàscula i no pesar-te tant sovint. Molts petons!!