pearcing sisplau contesteu el més ràpid possible:(
Hola,
tinc 14 anys i no sé ben bé si aquesta consulta va en aquest apartat. Mira, ahir mateix em vaig fer un pearcing a la part de dalt de l'orella, i m'ha costat molt convènçer als meus pares pera que me'l deixin fer. Però en realitat en volia dos; el de l'orella i un al llavi inferior. El del llavi els he demanat però no me'l deixen fer, no sé si per por o perquè simplement no els agraden el pearcings. Total, que us volia demanar consell; què creieu que he de fer? Espero unes setmanes? Es que de veritat que el vull! Però no sé què he de fer! ESTIC DESESPERADA!
Contesteu el més aviat possible, un petó ben fort!<3
MERCII:)
Elena Crespi

Hola lalala123!
Doncs no et queda més remei que anar parlant amb els teus pares. Jo ho faria sense ser molt pesada ja que sinó es poden cansar del tema.
Quan hagin passat unes setmanes, els hi comentes que el faria molta il·lusió el del llavi. Però sense el seu consentiment no te'l pots fer, per tant, és bo que obriu una via de comunicació amb aquest tema.
També et diré una altra cosa: ara tens el de l'orella, gaudeix-lo.
De vegades ho volem tot tant de pressa que no gaudim del que sí que ens va passant, per tant, et recomano que aprenguis a gaudir del que ja tens i que vagis parlant amb els teus pares, sense pressa, del del llavi inferior.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat