Tema creixement
Hola, jo sóc una noia de 18 anys que no té ni una 80 de pit... els tinc molt rarus tinc més mugró que pit, i m'estic començant a preocupar per si tinc alguna malaltia. Fa dos anys vaig anar al metge a ensenyar-ho i em van dir que es per el creixement pero es que ara tinc 18 i no sé que fer no m'agrada com estic, totes les noies amb bon pit i jo ni que em posi pushup s'em pujen, en resum tinc l'autoestima baixa, que em recomanes?
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot agrair-te la confiança!
Pel que em dius, tens poc pit i el mugró força gran. El que ens expliques és compeltament normal. No tothom té els mugrons petits, i tu tens els mugrons grossos. Segurament no implica res dolent. I si tens una talla 80 això farà que potser el mugró es vegi més.
Possiblement si tornessis a anar al metge et diria que no tens cap problema, que és completament normal.
Estem acostumats a veure un tipus de pit on el pit és gran i el mugró és petitonet però això no vol dir que aquesta sigui la normalitat.
El que està clar és que tu ets normal i tens un pit normal.
L'autoestima no s'hauria d'elaborar només amb el que pensem d'una part del cos. És important que puguis mirar-te i valorar tot allò que tens. Els pits són una part important del cos d'una dona però no hi ha un tipus de pit que sigui més bonic que un altre.
Estàs disposada a començar a estimar-te i a mirar-te amb bons ulls?
Un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat