M'agrada una noia..
Hola! Tinc 13 anys i m'agrada molt una noia de la meva classe, ha vingut nova aquest curs i encara no la conec del tot, ultimament ens fem com moltes miradetes i estic molt enamorat la veritat... com puc saber si li agrado? Com li demano per sortir? Si li dic "Vols sortir amb mi" es molt cursi... moltes gràcies :)
InterPersonal

Hola AnònimAdolesscent! Sóc la Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. Totes les inseguretats que tens respecte aquesta noia demostren que t'agrada però la única manera que tens de saber si ets correspost és pregunant-li. També és veritat que podries intuïr-ho a través de les miradetes que em dius que us feu... però per evitar malinterpretacions el millor és ser valent i anar de cares. Ara, no sempre és fàcil, si et costa molt i tens por de fer-ho tu, perquè no li demanes l'ajuda a un bon amic? potser ell pot preguntar-li si li agrades i així et dóna un cop de mà! què et sembla? Abans de demanar-li per sortir (que si que és una mica cursi) assegura't que a ella també li agrades, així serà més fàcil per tu!
Sort!
marina.marullpsicologa@facebook.com, www.interpersonal.cat