Doble problema
Tinc un par de problemes...
El primer es que no se perque pero molte svegades la gent em dona de costat, soc de las que son bones que farien el que sigui per els seus. Em fan molta enveja la gent que te una millor amiga perque jo no la tinc....
Tinc l'autoestima molt baixa. Les noies em diuen que soc guapa y Sexy pero no se perque els nois noe s fixen en mi no ho entenc....
Elena Crespi

Hola bemyherojustin!
Primer de tot, recomanar-te una cosa: sigues de les persones que primer et cuides a tu mateixa i que un cop saps que tu et cuides, llavors fes el que vulguis pels altres (no el que sigui).
Si tens l'autoestima baixa, això pot explicar moltes coses. És important que et cuidis i mica en mica la teva autoestima pugi perquè tal i com et veus tu, et veuran els altres.
Si a tu t'agradaria ser d'una manera en concret per a tenir millor autoestima, intenta ser així. Com t'imagines que series si tinguessis més autoestima? què faries? Doncs comença a fer-ho...
Sovint esperem que l'autoestima ens caigui del cel i som nosaltres qui hem de fer petites coses que ens ajudin a sentir-nos millor...
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat