coneixer noies
hola!
no se si es aqui on ho he denviar pero vaja, aqui va:
soc una noia de 15 anys i lesbiana. magradaria coneixer mes noies com jo, però el problema és que no sé on trobar-ne. Sabeu si hi ha algun xat, o algunt lloc o així? He mirat al lambda pero es pr majors d'edat.
Gracies
Elena Crespi

Hola!
Doncs a Lambda tenen grups per a menors d'edat! si vols pots trucar i demanar com ho has de fer. Possiblement des de Lambda et poden reorientar per a trobar més amistats i grups de noies lesbianes de la teva edat que ja estiguin formats i que et permetin divertir-te i establir noves amistats.
A Vic hi ha el grup de Tal Com Som que també tenen un grup de joves que s'està formant però segurament et cau una mica més lluny.
Prefereixo recomanar-te llocs que conec que no pas xats (on no saps qui t'hi pots trobar...)
També depèn de si la gent del teu voltant sap que ets lesbiana o no, tindràs més oportunitat de conèixer més noies lesbianes com tu!
Una abraçada i sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat