DISTANCIA
Mira fa temps que estava parlan amb un noi de Barcelona ens em conegut i bueno ell ami magrada molt i segons el qe ell diu jo a ell tamb. Però els dos ens estem posan malalts per la distancia ja que a ell no el deixen baixa on jo vic ni jo a Barcelona, i paso unes nits molt dolentes pensan en ell i coses aixi. Que podeem fer estem desesperats!!
Elena Crespi

Hola ver@!
Doncs veient que deus tenir 13 o 14 anys et diria que és molt important que tinguis present vàries coses (si fossis més gran o més petita també t'ho diria):
-No sé si us coneixeu en persona però et diré que vagis amb molta cura amb les persones que coneixes per internet
-Si realment us voleu veure, ara sí, per l'edat que teniu, ho haureu de dir a casa perquè potser us portin d'excursió a veure-us, no et sembla? Potser els teus pares et donen un cop de mà
-No intentis anar-hi sense consentiment dels pares ja que no sabem mai què et pot passar i sempre val més la pena ser previsora que no pas penedir-nos de res
Sé que no són coses senzilles però el primer que hem de fer és ser realistes... i crec que no hi ha cap solució màgica per fer que us veieu sovint, no?
PD: ja heu provat de parlar per skype?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat