EM CONSIDERA AMIGA O HO FA VEURE?
Holaa! Bé, jo tinc un amic 2 anys més gran que jo. Anem al mateix institut. Només ens hem vist una vegada i ens hem saludat,però jo le mirat a vegades dissimuladament pel pati. Vam començar a parlar d'un dia que jo li vaig demanar amistat i bé es veia que ens caviem bé. Així que hem anat parlant i ens hem fet molt amics. Però encara no hem quedat. Jo desitjaria que m'ho digués, perquè clar crec que encara potser una mica aviat encara per quedar. Però es que ens posem cors i tal i ens tenim confiança. També, si m'ho digués per quedar jo no sabria que dir-li. Perquè els meus pares no em deixarien, ja que he tingut uns problemes avans i clar... dilsi que quedo amb un amic 2 anys més que jo...
La cosa es que ell no ho diu i mai m'obra. Sempre le d'obrir jo. Però em tracta super bé i es molt majo.
Bueno m'agradaria que arrivessim a ser millors amics, allò de superconfiança i tal. Com ho faig? Amb el temps anant parlant no? Ho creus que sóc una molèstia per ell?
Merciii <3
Elena Crespi

Hola! com estàs?
Veig que només parleu de manera virtual amb aquest noi. Per tant, deixa'm que et digui una coseta important:
Per poder forjar una amistat és important que el contacte no només sigui virtual ja que sinó realment no pots veure com és aquella persona. A través dle mòbil o del facebook es poden dir moltes coses però la verdadera amistat es demostra en el dia a dia i cara a cara.
No veig què hi hauria d'haver de dolent si vols tenir amistat amb aquest noi en persona i per què els teus pares s'hi haurien d'oposar. Si només és amistat, és clar.
Veig que tens 12 o 13 anys i suposo que això pot fer que els teus pares estiguin més alerta per veure que no et passi res dolent. Sobretot si ja hi ha hagut alguna cosa prèvia.
Et recomano una cosa: una amistat no és una amistat real si no es té en el plànol real, per tant, què passaria si un dia a l'institut no només us saludéssiu amb aquest noi?
Si teniu molta confiança per missatges però cara a cara no us dieu quasi res, només adéu i mirades, creus que és una amistat de veritat?
Per què no parles amb ell de tot això? i així sabràs què pensa de tot el que us està passant!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat