Sucre o sacarina
Hola sóc una noia de 17 anys i tinc un problema.
Vaig a primer de Batxillerat i durant aquest curs gairebé cada dia de la semana prenc cafè ja que és difícil concentrar-se a classe a les 8 del matí jajaja, però bé aquest no és el problema. El que passa és que últimament he pres sacarina en comptes de sucre i la veritat que m'agrada més ja que endolça molt amb poca quantitat (amb sucre soc capaç de ficar-ne tres cullerades i tot) i a més té poques calories i sincerament, si es poden evitar calories... és a dir ja prenc cereals a més del cafè, em sembla que son calories innecessàries. I bueno aquest matí la meva mare m'ha vist posant sacarina i m'ha dit que no em posi sacarina, que em posi sucre que sinó no em deixa beure cafè. És dolenta la sacarina o és dolenta per la meva edat? Ajuda siusplau! Gràcies
Sara Bujalance

Hola marta97! El sucre és molt millor que la sacarina, així que pren-te el cafè amb sucre. La sacarina és un edulcorant que fet servir puntualment està bé, però de manera habitual no és saludable, i encara menys en algú tan jove com tu. Si no vols posar tant de sucre en el cafè intenta acostumar-te a moderar les cullerades que li poses. Però no tinguis "por" del sucre, ja que també és necessari a la nostra dieta i només és desaconsellable si n'abusem molt (unes cullerades al cafè és un consum normal). El que també pots fer per restar amargor al cafè és posar-hi llet o provar diferents marques o tipus de cafè, no tots tenen el mateix gust. Molts petons!!