Com estic?
Bona tarda. Porto bastants mesos que no em veig bé amb mi mateixa, els meus amics i la meva germana em diuenque estic bé i tot aixó, però jo no els crec... Tinc 15 anys, medeixo 1,64 i peso 54kg...però jo no emveig bé amb mi mateixa, i nose que fer. I el que no m'agradaria fer ésalguna cosa que després em pugui arrepentir..
InterPersonal

Hola Andrea20! Sóc l'Elisabet Aulet, psicòloga d'interpersonal. Gràcies per la confiança. Et diria que les dades que em dónes indiquen que has de fer cas als teus amics i a la teva germana! Entres dins del teu rang de pes de normalitat! Està molt bé que parlis amb la teva gent de com estàs, demana'ls-hi també altres qualitats i virtuts teves a part de com està el teu cos. Veuràs quantes te'n diran!! Dóna importància a totes les teves qualitats en general per valorar-te, no ho basis només en la imatge corporal! Valora les coses importants que tens: els amics, les teves aficions, les teves qualitats i tot el que saps fer, la família... Així veuràs quantes coses tens que et poden ajudar a fer-te sentir millor. Et recomanaria també que consultis al fòrum d'alimentació i fins i tot, si no et sents millor, l'opció d'anar a un psicòleg per aprendre a valorar-te més i estar bé amb tu mateixa! Espero haver-te ajudat. Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/facebook: Elisabet Aulet Psicòloga