NO SE QUE FER!
Hola, us vull explicar una història...
Fa un mes gairebé dos mesos que tinc novio... Per mala sort quan vam començar a sortir només ens vam poder veure tres dies, perquè els dos marxàvem de vacances i no coincidíem fins al cap d'un més. Avui a sigut el primer dia que ens em vist des de que vam marxar de vacances, i em estat parlant i passejant. M'ha dit que quan està amb mi li venen com flaixbacs de quan li agradava una altra noia i de que creu que tot aquell temps el va perdre i podria haver estat amb mi. Però es que també m'ha dit que quan va decidir oblidar-se d'ella va començar a mirar noies i a dir si amb aquesta podia voler alguna cosa o si no. Va fixar-se en mi (però abans es va fixar amb una o dues més). Diu que llavors em va entrar i així i bé, que des de llavors li vaig agradar i tal. El dia que em va demanar per sortir (m'ho va demanar cara a cara), jo ja vaig notar que per ell si li deia que sí perfecte però que si li deia que no tampoc li importaria molt... Em refereixo a que vaig notar que si li deia que no, aniria a per una altre més de la "llista" i amb això d'avui suposo que ho he acabat de confirmar... Portem només dos o tres dies que ens em vist i jo ja crec que s'ha perdut casi tota la part de la "màgia". Hi ha gent que em diu que he de valorar que hagi sigut sincer però es que ell mateix m'ha dit que li venen flaixbacs (és a dir que pensa en ella) quan estem junts. I a més m'ha fet sentir com "una més de la llista"... Porto tot el dia preguntatn-m'he què fer... Tallo amb ell abans de que es pugui enamorar més? O ho passo per alt?
Siusplau contesteu-me ràpid que estic feta un lio i no sé que fer!
PD: moltes gràcies per la feina que feu. Ajudeu molt als adolescents, incloent-m'hi a mi.
Elena Crespi

Hola eisocjodw!
Doncs li has comentat a ell el que sents amb tot això que t'ha explicat?
Ell ha estat sincer i em dóna la sensació de que tu et guardes el que sents.
De totes maneres, encara que en un moment donat sentis que només eres "una més de la llista"...c reus que ara està amb tu per estar? o que realment li agrades una mica?
De vegades les històries poden començar de casualitat, sense voler-ho o sense grans intencions i llavors enamorar-nos d'aquella persona.
No sabràs què li ha passat si no li expliques els teus temors i els teus dubtes.
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat