Molta angoixa quan ell surt de festa
Hola
Quan el meu novio surt per la nit amb amics o surt de festa, sempre veu alcohol una mica, i a mi això em posa trista i m'acaba agafant com una mena de despressió durant la nit, perquè tinc por de que passi quelcom cosa amb algú o a ell, o amb alguna noia de les del seu poble... I quan va a sortir el veig tan feliç... entre el seu poble i el meu tenim distàcia, jo crec que es per això que no acabo d'estar segura amb la relació i m'agafa angoixa.
Jo ja li he comentat, ell diu que estigui tranquila, pero no acabo d'estar bé, no se que puc fer, sisplau en saps algun consell?
Gràcies :)
Elena Crespi

Hola!
Que begu, si ho fa amb moderació, no t'ha de preocupar. NO ha de fer res que no faci de normal.
Si beu massa el que t'ha de preocupar és la seva salut.
Una de les parts més importants d'una relació de parella és la confiança. Està genial que li puguis dir allò que et preocupa i que en pugueu parlar tranquil·lament, però has de pensar que un dels ingredients bàsics per una relació de parella és la confiança.
Si ell està amb tu és perquè vol estar amb tu. I amb els seus amics també hi vol estar perquè també s'ho passa bé.
Però en general, un noi, quan està amb una noia és perquè vol estar amb ella, per tant, confia en ell!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat